2012年6月11日 星期一

jusco $10(12)店*抵買*好物推薦(二) + $10物品抽獎~

啦啦啦~又係$10店(改吾到口做$12店:/)
之前以經做過1個有關$10店既好物推薦,
禁下我我我就可以重溫~^^
其實我好鍾意係$10店買野嫁^^我都知好多sisi都係好鍾意,
所以希望其他sisi都可以知道$10店有咩好用有咩係雷品^^吾好買錯啊^^

事不宜遲啦^^大家睇下我今次既介紹啦^^

第一樣:
4色眼影+啡色眉粉
依d咁既色既眼影,係一定要有嫁啦。
(而且有幾多盒都吾緊要><)
我覺得依一盒眼影好岩夏天,因為佢既顏色一d都吾heavy,
我好鍾意佢既棕色,擦出泥有少少橙橙地,好有夏天feel:p
總之佢3個淺既e/s我都覺得好令,好鍾意。深色個格啡色,就普通咁啦。
不過佢都有壞處,就係佢都幾飛粉下,用完之後會成個盒都係粉.3.


而個眉粉啦~其實就吾係好出色,吾可以用埋佢做眼影,
但係眉粉泥講都吾差,吾出色對化妝新手反而係佢好處,
如果出色,就會難handle,好易變小新:p
另外有樣野要讚既就係,佢既眼影棒都幾好用!^^
一邊圓頭一邊尖頭,而且密度都算高,吾會食左d眼影粉。
第二樣:
4色大地色眼影
其實又係同上面個眼影既顏色差不多:p
都話依類眼影買幾多都吾緊要haha
依款有sisi話同chanel既4色眼影一樣咁好用^^
我就無chanel眼影,吾知係吾係一樣,但係我覺好好用。
上網都睇到有好多其他sisi介紹^^
我覺得佢既淡淡光澤感好令,好優雅。
而且佢吾係太飛粉,依盒我都係好好好鍾意^^
第三樣:
超超超方便眼影棒
依個真係一定要買^^
其實我吾係好鍾意用眼影棒,因為眼影棒好鬼短:(
成日都要搵泥搵去,揸又吾好揸。
出面我知有賣一d好似眼影掃,個頭係海棉頭,但係我覺得用個d都吾知要買幾多枝先夠用...
所以依個真係太合我心意啦!!!!~~~
超好收納!~如果去旅行就超正!~有6個頭,個個吾同顏色咁用,都夠曬用^^
最重要係!佢係一個好用既眼影棒!姐係佢既質素都幾高!
密度高,吾會食曬d眼影!好用!!

第4樣:
意想不到好用lip gloss:p~
依枝lip gloss以佢既價錢泥講,真係好好用。
透明橙個枝,可以做到有淡淡橙色既啫喱咀~
邊明粉紅個枝,擦左上咀都會令咀pink左,吾會話只係油左咁。
而實色粉紅個枝,就令我最驚喜,因為普通平平地,類似咁既lip gloss擦上咀,分別都吾會太大。
但係依枝竟然可以遮到原本既唇色!連唇部遮暇都吾使用!!勁!!$12有咁既效果!吾錯!!


而且我最鍾意就係掃頭/膠頭設計既lip gloss。
我吾係咁鍾意綿頭既lip gloss!因為我覺得掃頭會擦得均勻d,而且吾會食左dlip gloss入去。


第五樣:
藏光底霜 :p
話說我係好鐘意擦粉底前會先擦一d有珠光/亮亮既底霜先,
咁化出泥既底妝,就會好通透嫁啦^^
依一枝都幾好用^^
不過有一個吾係幾好既地方,就係佢折射出泥既光,係藍色!
如果擦太多,會好好好奇怪!
 質地好易推!
 推開後:

****************************************************************************************
送禮時間:
(左-右)
1.梅紅色胭脂+打亮粉 (胭脂99%new,打亮90%new)
   打亮個格真係好令,好自然!!
2.微珠光底霜(99%new只試用過)
   我吾建議用佢泥做底霜,因為我覺得無咩效果,但係可以用泥做打亮!
   出泥既效果係好自然!因為佢既珠光係好微細,岩鍾意自然妝既人^^
3.睫毛液(98%new用過2次)
   無咩特別好,無咩特別吾好;p如果想個妝淡,又想睫毛有返存在感就岩用啦:p
4.白灰黑三色眼影(85%new)
    白漸變到黑,吾洗諗點襯!好方便,濃又得!淡又得!!

沒有留言:

張貼留言