2012年6月29日 星期五

8號風出文~~~yaya~~最近新寵兒+半雷品 介紹


最近新寵,就係上圖拎住個件啦^^
先泥個介紹~
 media 蘋果肌蜜粉 SPF15‧PA+ (全2色)
 維持高雅亮澤的完美粧容,塑造明亮無暗沉美肌的蜜粉餅
 混和多種色彩的細緻蜜粉,
不泛白、遮飾泛紅‧暗沉肌膚,
預防脫粧 塑造明亮光澤美肌。
 
  • 保濕成份】
  • 海洋性膠原蛋白(保濕成份)
  • 真珠萃取精華(保濕成份)
    <水解真珠蛋白>
  • 添加吸附皮脂成份<二氧化矽>
  • 無香料
  • 適合各種季節 
 其實都買左差吾多一個月,但係遲遲都未出文:p
我買既係01 透明色
我好鍾意佢既靚仔外表~好簡約,好似好高貴咁~ 哈哈哈
佢係粉芯同粉盒要分開買,咁先夠環保^^
但係放心,兩枝一齊買都只不過係$100!!
不過不過!!佢既容量都幾小下,粉芯係超薄,吾係好記得係幾多,掉左個包裝,好似係3-5g
總之一定好快就會用曬。
 到佢既內涵,佢會吾會係一個無內涵既靚仔呢?
不過佢入面真係好靚女:$ (講咩啊!!!!!)
入面顏色好繽紛~
ps:其實佢個包裝有樣野吾係好鍾意,佢明明塊鏡可以整大d,點解!!要整咁細塊:(
補妝吾係咁方便:(

佢粉質都算粉細,而且佢入面有好微細好微細好微細x10 既閃粉
令粉上到面既時候,有微微光澤,靜雞雞提亮膚色~~
網上見到有人會用佢泥做打亮/只打係蘋果肌,
但係我會上全面,一樣都係咁自然!而且吾係死白,
我原本膚色又黃又暗:$,但佢真係提亮我膚色。
我真係好鍾意佢啊!!!!~~~~
不過咁,佢做吾到官網講既完全遮蓋我泛紅位,(可能係我泛紅勁得濟:p)
但都可以遮蓋到6-7成。


 佢既puff質量係吾錯,上面係印有品牌既(類似)皮,下面先係海綿,
而海綿質感好舒服,好易上粉,吾會食左d粉,而且睇落好高級xp
但係好薄!!!!!


 佢上到掃/puff係白色粉,但係上到面係透明,吾會令塊面變到鬼咁白。
我會用掃上一次全面,再用puff係泛紅既位上多一次,咁就會透薄d,
而持妝度方面,我係一個超超超超易脫妝既人,
到5-6個鐘左右,面開始有d泛紅,其實以經係好好~~




好啦,到半雷品~~
elf complexion perfection
四色高光修容遮瑕粉饼

用面掃在粉餅上打圈沾上四種色, 然後均衡地掃在面上各部位,有遮蓋紅印,黑眼圈, 令面部容光煥發, 兼有控油的作用,也可單色或雙色重點使用
藍色-修補橙色的印 
綠色-修補紅印
粉紅色-修補灰色位(如黑眼圈)
黃色-修補紅色及使面部起光亮效果


佢係有4隻色,仲講到好勁咁,吾同色可以有吾同修飾作用
但係...上到我塊面,係完全無作用
對我泥講,根本4隻色無分別,都係死白!!!! 
而且,勁fly粉,上到面一吾小心就會好浮粉,好厚粉咁.....
但係我上網睇到好多外國人都大讚依個4色粉餅.....
所以只可以話係半雷品,可能只係吾岩我用啦~~ 

如果鍾意依篇文,幫個手讚讚我啊~~



沒有留言:

張貼留言