2012年6月8日 星期五

卸妝都要有機,環保!咁先有營~~the organic pharmacy carrot butter cleanser


(感謝theZtyle的抽獎抽到我)
The Organic Pharmacy
Carrot Butter Cleanser
胡蘿蔔卸妝潔面霜 

 
我未試過接觸依個牌子既野,只係聽過下,同埋知道都好貴下:p
上網查依個牌子既時候先知道原來係一個好有名既牌子,而且主張天然+環保!
以下係網上既簡介:
The Organic Pharmacy是由一名藥劑師所創立的,因為她發現市面上的護膚及化妝品都使用了有毒農藥,所以就順勢利用自己的專業知識,創辦了The Organic Pharmacy天然的護膚品牌。
The Organic Pharmacy是來自倫敦,所有產品不用防腐劑,香料,色素同No Animal Tested。就連過敏皮膚都用得。(我係敏感皮膚)
簡介:
Carrot Butter Cleanser胡蘿蔔卸妝潔面霜,是品牌既皇牌產品之一。
胡蘿蔔含豐富的胡蘿蔔素,此抗氧化精油能保護肌膚抵禦自由基帶來的損害。
迷迭香能紓緩充血,並具有極佳的清潔及抗氧化功效。薰衣草具鎮靜及放鬆功能,讓肌膚回復柔軟。
這個是星級晚間潔面霜,可一次過去除面上污垢及化妝品,包含多種有機活性成份幫助肌膚潔淨。
主要成份有:Rosemary / Shea Butter / St Johns Wort / Cocoa Butte / Carrot  / Jojoba / Lavender / Marigold
佢上面仲寫住including eye make up! 
 
價錢:$$590/70ml
 
依個cleanser仲跟一個Cloth有機潔膚棉,係100%organic cotton!但係第一次用依條棉開時候會比較硬,大家一定要記住用warm water浸軟佢先好用,如果吾係,塊面應該會流血:p不過頭個幾次用都係會硬身d,大家就要輕手d啦!依條棉布係會愈用愈軟嫁。^^
比大家close up睇下佢既質地。
妝上話佢可幫助血液循環令肌膚回復光彩。
其實我覺得佢仲有輕微去角質既效果!好舒服^^
 我用左2.3個星期,佢以經比我用到咁既樣啦:$
大家用住要記住洗淨,再掠係通風地方。
其實次次要用布去落妝,一定會有人覺得好煩,又要洗又要掠咁,都吾知為咩。
但係就係依條布,令我開始對環保有意識,點解咁講呢?
大家諗下,我地次次落妝最少最少都要用到2塊棉花,一個月就要用60塊,一年就要成720塊!!絕對吾係少數目!制造多左垃圾,浪費地球寶貴資源,影響生態環境,咁既罪名你又承吾承擔得起!其實我地只要人人都做多dd,就可以改變好多野!而且仲可以儉返dd錢,咁吾係百利而無一害咩!?
所以依家就算我吾係用依隻cleanser,我都會用依條棉布,所以佢以經比我用到殘殘舊舊咁既款(除非係真係好倦,想快d搞掂:$)
好啦^^都係講返正題啦(吾知點解成日都會離左題..:p)
佢入面就係咁嫁啦^^
好似牛油咁,吾係cream狀嫁。吾怪得知佢個名叫corrot butter啦^^(白癡..)
原本我仲以後係carrot味,都驚驚地,因為我吾鍾意carrot。(:p)其實佢好有營養嫁!大家要食多d!!:p一打開,吾係carrot味,反而係好香,令人好舒服好舒緩既Lavender味!。係好自然而吾係好假,擺明係香料個d味^^


我未試過用依d texture既卸妝產品落妝,原本我吾係好明係點落妝,以為佢係硬身既,咁未要用好多先可以落到一次妝!??但原來佢係好得意嫁^^佢一接觸有溫度既皮膚就會溶,再推開左係油,好易推,而且少少以經可以落到成個妝!
最最重要既就係!佢卸妝既功能都好強!果然係有食過下夜粥啊.....
今次比我試卸妝既佳麗係:1號loreal粉底液,2號超防水mj眼線液,3號超超防水防油solone眼線筆,4號may記睫毛液,5號lioele pop cherry tint。
 啦啦啦~~我要卸啦^^
經過我輕輕溫柔既按摩^^再用條布捽多幾捽,無曬啦^^
而且有一個重點我好滿意,我卸妝既時候,我隻眼係好易就會好拿,好吾舒服
.就連一d講明係吾會敏感既產品,我隻眼都係會吾係咁舒服。
但係,依個就算係勁多入眼,都完全無問題,完全吾會拿!實在係太好啦~~~~~
大家可以見到,上面既水珠,其實係可以見到係有d油油地咁,
依樣就係我吾係咁鍾意既地方,雖然係面上係幾舒服,
吾會有干既感覺,又吾會話油到好似擦左層花生油係面上咁,其實就好似擦左cream咁有潤既感覺。
我係偏干既皮膚,連我都覺有d油,咁我諗就吾岩混合性/油性皮膚既人!

最後,因為佢係無防腐劑,大家開封後半年最好要用曬佢啦^^

仲有一樣野想讚下佢^^
就係佢個勺啦,我覺得佢做得好過其他牌子
比較下先^^
左邊:他牌 右邊:the organic pharmacy
我都吾明點解他牌要整到一個凹位..成日都會有d product係個凹位到食死左....要'了'返出泥..
但係top個個就吾同啦,無凹左既位,上面介印左佢自己既牌子,好高級咁:p
好啦,講完低b野啦:p

- - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
但係但係.....:(
吾知點解我用左大概一個星期到,暗粒多左:(跟住又停左幾日,暗粒又好左....:(
吾通真係關佢事??:(等我再用多一排再同大家講啦:(

沒有留言:

張貼留言